۱۳۸۸ آبان ۷, پنجشنبه

سام جهانگرد (4)

واما چهارمین سفر جدی در سطح جهان !
در این سفر سام 11 ماهه است و زیر هر کس توضیح مربوط به آن داده شده است!




فرانسه - پاریس




پرتغال - لیسبون



پرتغال - لیسبون



پرتغال - لیسبون





پرتغالی ها در سال 1507 میلادی پا به تنگه هرمز گذاشتن این عکس یعنی همین!




این پشت هم مجسمه یادبود دریانوردان پرتغالیه که چند قرن پیش به گوشه و کنار دنیا سرک کشیدن!




اسپانیا - بارسلون- یه پارک خیلی قشنگ



اسپانیا - بارسلون - ساحل


اسپانیا - آکواریوم بارسلون



اسپانیا -آکواریوم بارسلون

 

اینم یه ماهی عجیب غریب که نصفه نیمه بود!


خیلی بامزه است ...نه؟


این مرغ ماهی خوار به نظرتون یه ذره عصبانی نیست؟

 
خوب گرسنه بود دیگه!




به نظرتون میوه اینجا گرون تره یا تو بارسلون؟




بفرمایید کله پاچه و سیرابی!




اسپانیا - بارسلون -موزه پیکاسو




اینم برای اینکه قیافه من یادتون نره!




نمایی از شهر بارسلون




از آثار معمار معروف اسپانیایی ، آنتونیو گاودی در پارک 
گوئل!



هیسسسس ...سام خوابه!!




و بالاخره در پایان سفر یه حمام داغ می چسبه!
 


پی نوشت 1: راستی اشاره به این نکته خالی از لطف نیست که بارسلون، خواهر خوانده اسپانیایی اصفهان است.
پی نوشت 2: ماجراهای سام جهانگرد همچنان ادامه دارد....


 

۹ نظر:

mahnaz گفت...

به به چه عکسای خوشگلی دلمون رفت که

اون عکسش با کلاه تو لیسبون پرتغال معرکه است ... عاشقش شدم رفت

مونا مامان سارينا گفت...

واي خدا من فداي اين سام جهانگرد بشم.
انشالله خاله هميشه به گردش و تفريح باشي ميبوسمتتتتتتتتتتتتتتتتت

مامان الينا گفت...

واي خدا اين سام پولو (ماركو پولو)رو من بخورم .

خيلي عكساش قشنگه . ايشاله هميشه به گردش.
و من همچنان منتظر قسمتهاي بعدي سريال سام پولو هستم . ميگم از سريال Lost هم هيجان انگيز تره ها

سپیده /سالهای دور از خانه گفت...

خیلی قشنگ بود معلومه حسابی هم خوش گذشته.

پیرایه گفت...

بالاخره منم تونستم اینجا نظر بدم ... آخیش.... از دست این بلاگ اسپات....
خوردنی جونم همون لقب مارکوپولو برات خیلی خوبه.....
با اون لپات

سمیرا گفت...

عشقم پسرک خوب و اروم خدایش حقته که انقدر سفر ببرنت !!! بوس واسه سام مو فشنی خودم

مامان سامي گفت...

واي جه عكسهايي؟ من عاشق اون عكس خوابيده شدم.طفلي را خسته كردين
.منتظر بقيه ماجراهاي جهانكرد كوجولو هستيم

haydeh گفت...

قربون جهانگرد كوچولوي خوشگلم برم فكر كنم انشااله تا بزرگ بشي يك سفرنامه حسابي داشته باشي به اميد روزي كه خودت بتوني بقيه سفرنامه رو بنويسي البته اگه قلمت مثل مامانت باشه

حميده گفت...

خيلي عكساي نازيه
آدم عاشق اين پسرك ميشه
خدا برات نگهش داره