۱۳۸۸ آذر ۳, سه‌شنبه

دختر زیبای من




دختر زیبای من سلام...
امروز تک تک انگشتای دست  و پاتو دیدم،
تپش قلب کوچولوت ...بطنها و دهلیزهاش  رو دیدم،
ستون فقرات نرم و کاغذی تو دیدم،
صورت ماهت، چشمای قشنگت، بینی کوچولو و دهن نیمه بازت رو دیدم،
تکون دادن نرم و پروانه ای دست هات رو دیدم  انگار داشتی برای من و بابایی دست تکون می دادی!
حدود 19 تا 20 هفته دیگه می تونم در آغوش بگیرمت و پوست نرم و لطیفت رو لمس کنم!


این روزها بارها و بارها خدا رو شکر میکنم از اینکه سام رو دارم، تو رو دارم و پدر مهربونتون رو دارم. 
حس می کنم عشقی که خداوند به من داده قلبم رو گرم می کنه و زندگی به روم لبخندمی زنه! حس می کنم تا عرش بالا رفتم و فرشته ها  دور تا دورم رو گرفتن ، محکم و استوار ایستادن با بالهای باز و با لبخند جشن و سروری رو که تو قلب من برپاست می بینن!
خودم رو اون بالا می بینم  که دارم می رقصم، می رقصم و می رقصم ، می چرخم و باز ... می رقصم  ... و سماع!


و پرواز می کنم تا اوج...


۱۳ نظر:

پیرایه گفت...

خیلی قشنگ احساستو بیان می کنی... آدمو به هوس می اندازی....
کاش من هم کمی اراده و قدرت تو رداشتم...
توت فرنگی و همه نی نی هایی که تو دل مامانشونن رو دوست دارم

هانی گفت...

الناز نازنینم ازت میخوام توی این لحظات زیبا برای همه دعاکنی برای مریض ها برای جوونا برای همه و همه من مطمئنم دعای تو اجابت میشه منو فراموش نکن
خوش به حالت با این احساس لطیفت

مونا مامان سارينا گفت...

سلام به توت فرنگي خاله قربون اون دست و پات كه تكونشون ميدادي
الي همينطوري از حساي قشنگت گفتي كه ما هم كار داديم دست خودمون شوخي ميكنم ميفهمم چي ميگي اميدوارم به سلامتي دختر نازتو تو آغوشت بگيري و در جمع 4 نفري خانوادت كنار هم خوب و خوش باشيد ميبوسمتون

گودمام گفت...

گودمام

خانوم حنای عزیزم /نازنینم / که کلمات قادر به بیان احساسم نسبت به لیاقت و قلب پر مهرت نیست
خوشا به حال سامی که زنش یه مادرشوهر خوشگل و ترگل ورگل و ماه داره
خوشا به حال توت فرنگی که مادرش معرف عشقی عمیق و نشاطه
به خدا وقتی عکسات دیدم همون بودی که فکر می کردم
یه خانم خوشگل/مهربون پرنشاط و من همیشه برای سلامتیت دعا می کنم
خرابتم خیلی زیاد

مامان سامي گفت...

عزيزم خوشحالم نازنين دخترت سالم و سلامته .انشالله يه دختر خوب و خانم و خوشمل و كدبانو مثل مامانش ميشه و از وجودش لبريز از شادي و عشق ميشين همتون

neda گفت...

سلام عزیزم

چه دخملی معلومه شبیه خودت میشه خانم و خوشگل

haydeh گفت...

الناز عزیزم وقتی توشته هاتو میخونم از احساس خوبت لذت میبرم و بی اختیار اشگ از چشمام سرازیز میشه انشااله که همیشه خوشبخت و سالم باشید.

فروزنده گفت...

بهترين ها براي كودكان ايراني:
1- مجموعه كارتونهاي Dora The Explorer (برای كودكان 2-7 سال) اولین بار در ایران
2- مجموعه فيلم هاي كودك با هوش (Brainy Baby براي 9 ماه تا 5 سال)
3- 48 داستان فارسی (مجموعه داستان بصورت نمايش صوتي mp3 براي 0 ماه به بالا)
4- مجموعه فيلم هاي انيشتين كوچولو ( Baby Einstein براي 3 ماه تا 2 سال)
5- مستند "نوزاد من چه ميگويد؟" ( زبان جهاني كودكان!) (کاربرد از 0 تا 3 ماهگی)

ليست محصولات و قيمت و توضيحاتشون رو ميتوانيد در اين آدرس ببينيد:
http://www.emaadshop.com
لینکهای مفید و رایگان را هم ببینید.
تلفن سفارش: 41 72 51 77-021 و 37 46 310 0937 فروزنده

مامان افرا گفت...

الي جون وقتي نوشته هات رو خوندم واقعا دلم خواست هر چه زودتر بگذره و منم عكس ني ني دومم رو ببينم
بد جوري ادمو هوس مي اندازي

صبا گفت...

واي با اين تعاريفي كه كردي دلم ضعف رفت براي توت فرنگي

negar گفت...

مبارکـــــــــــ
من با اجازه لينکتون کردم تا از اين به بعد باتون همراه باشم.

سبک سر گفت...

چه دخمل ناز و قشنگی
و چه مامان مهربونی
حق داری برقصی عزیزم. بهت تبریک می گم
و برات بهترین آرزوها رو می کنم.

ناشناس گفت...

سلام.حنا خانوم....
خیلی احساساتو قشنگ نوشتی ...خوش بحالت که چنین حالیو تجربه کردی ...با خوندنه خاطراتت فقط گریه کردم....یعنی روزی میرسه که منم این حسو تجربه کنم.....توروخدا برام دعا کن ...من از مهر اقدام کردم و نشده...همیشه میگفتم اگه باردار شدم جتما سزارین میکنم ولی با خوندنه حس قشنگ تو دچار تردید شدم ...